torsdag 31 januari 2008

What to do with the drunken sailor?

Inga blogginlägg idag. Anledningen till det är så enkel att de har varit en helt vanlig dag och jag har inte haft någon motivation till att skriva något, men jag har ju lovat att skriva i alla fall minst en gång om dagen så jag får väl skriva ner något käckt.

Jag kollar upp lite kurser på en sida som heter medborgarskolan.se. En väldigt bra sida med översikt om vad det finns för kurser i varje kommun. Det är så rysligt dyrt med vissa kurser bara, speciellt när det börjar handla om foto och målning... Är det inte för dyrt så är det för få dagar (syftet är att träffa folk, och jag lär ju inte träffa och lära känna folk efter bara tre dagar av målning) och är det inte för få dagar så infaller det på totalt fel tid och dagar. Alltid ska det vara nåt!

I morgon är det redan Fredag och helg, jag har ingen aning om vad jag ska göra... Kanske gå på Auktion bara för skoj skull? Folk ska jämt åka överallt varför kan dom inte åka upp till dessa trakter och hälsa på mig?

Blä, nu ska jag se ett Gossip Girl- special som jag laddade ner och sen ska jag faktiskt somna i tid för en gång skull!

Inga kommentarer: