lördag 2 februari 2008

2900 Happiness

Hade inget bättre för mig i går kväll när jag slog på teven och såg att tv3 körde en maraton på sin danska serie 2900 Happiness. Fan vilken bra serie, jag kunde inte slita mig en sekund! Så från och med idag så är alla vardagar 19:00 uppbokade.

Idag ska jag in till stan och lämna tillbaka några böcker till biblioteket och sedan köpte lite underkläder och strumpor... Har alldeles för få strumpor, i alla fall med mig hemifrån. Bara sånna där sketna vita saker som vrider sig på foten så fort man inte har foten mer än på golvet. Vips så har man strumphälen ovanpå foten!

Det var meningen att jag skulle boka ett Yogapass till idag vid 10:00 men jag somnade ifrån datorn igår. Så vid tre-tiden i natt så vaknade jag av blinkande msnkonversationer och ett färdigt Lostavsnitt (som precis börjat igen). Jag fick alltså inte bokat något pass eftersom jag somnade... Men jag är påt' på måndag igen!

Inga kommentarer: