onsdag 27 februari 2008

Update

Åh, jag har ju ingenting att skriva om! Känner mig ändå skyldig till att skriva ner något... Hm, men vad? Mer än att jag kommit halvvägs i Magdalena Graafs bok eller att jag sovit ganska dåligt sedan Oscarsgalan? Näe, det händer inte mycket... dagarna går som sagt.

I helgen ska pojkarna ha släktkalas så då ska jag träffa mor -och farföräldrarna och alla kusiner. Sen fyller jag år helgen efter det. Therese frågade mig vad jag ville ha i present, vilket kändes helt fel att svara på... "äsch, det behövs inte..." vilket är sanning, de blir liksom bara sådär pinsamt - för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kommer du hem när du fyller? eller kommer du hem så du och oskar ska ha kalas samtidigt? :P

Hanna sa...

jag kommer hem vid påsk... vet inte om vi ska ha kalas då, det får mamma bestämma :P