måndag 4 februari 2008

Hej måndag

Åh så ljust och fint det är ute idag. Säga vad man vill om snön men den är fin och den kalla friska luften är skön när man är ute och går. Nu har jag varit hemma i typ en timma och jag har nästan fått i mig all frukost. Té, javisst-macka och fil med persika och äpplen. Väldigt gott! Idag ska jag tvätta en massa eftersom tvättmaskinen har varit trasig en tid, så nu har jag att göra! Jag ska väl även dra över med dammsugaren också...

Nu börjar resebolagen göra reklam för alla sina resor och ge ut rabatter och specialpaket. Jag blir så jävla sugen på att resa! Speciellt till någon storstad... Men det lär inte bli förän till hösten när jag jobbat hela sommaren. Mona ringde mig häromdagen och frågade om jag ville jobba i sommar, och det ville jag så klart. Skulle gå in på bemanna och godkänna det bara...

Nej nu ska jag äta klart min frukost och titta på Efter tio.

Inga kommentarer: