söndag 3 februari 2008

Let it snow?

Alltså, det snöar galet mycket här uppe nu. Snön hinner precis försvinna när det börjar snöa igen... Jag är inte ett stort fan av snö direkt, speciellt inte nu när man ska gå i det varje morgon och eftermiddag med en vagn framför sig. Värst var det i veckan när det snöade och sedan regnade... Slaskigt värre! Sedan på kvällen så frös det på och sedan på morgonen när det var dags för dagis så skulle jag gå över allt fruset slask med den där vagnen... Fick fan ryck. Både halt och guppigt var det.

Idag har jag inte fått gjort mycket alls. Jag har fått se Lets dance i alla fall... Jag är inte mycket för det där men när man väl ser på det så är det underhållande. Men nu har jag precis satt mig vid datorn och hade tänkt att se det där Lost- avsnittet som inte ville ladda ner igår. Laddade även hem en riktigt bra resumé av hela showen som jag tycker att man måste se innan man börjar se på de nya säsongen. Jag fixar även lite musik eftersom min dator inte har någon i princip... Just nu är det Amy Winehouse som gäller. Hon var det första jag laddade ner... Är det någon musik man måste ha så är det hennes Back to Black- album.

Jag har just nu ingen aning om när jag ska hem. Kollade hur mycket biljetterna hem skulle kosta om jag reser om två veckor ungefär - minst 800:-! Det är rena rånet, seriöst. Speciellt när jag bara är hemma över en helg, så jag vet inte rikigt hur jag ska lösa det... Det är så jävla mycket jag ska betala... Datorn, mobilen, eventuella kurser och kiropraktorbesök.

Nej, nu ska jag se lite Lost!

Inga kommentarer: