torsdag 21 februari 2008

Sommarminnen

Våren är snart här, det känns så underbart. Mitt första vårtecken var i måndags när jag såg massa gula knoppar i en stelfrusen rabbat, skulle tagit kort på det men var fullt upptagen med annat då. Det andra var när jag var ute med hunden... Fåglar! Jag älskar fåglar, speciellt på våren för då vet man att den snart är här. Nu fattas det bara att det är sol utan att det ska behöva vara svinkallt. Jag kommer ihåg förra året, jag tror det var i Mars/april nån gång... Jag, Carro och Emma var hemma hos Carro mitt uppe i ingenstans. Vi satt utomhus på en av deras bänkar och bara badade i vårsolen och planerade sommaren, sommaren som skulle bli en av de bästa! Det blev den också, fy fan vilka roliga fester och underbara kvällar! Det är sånna minnen som gör att man längtar hem.



Jag och Carro, vårdagen.

1 kommentar:

Emma sa...

det var inte det jag menade. men du hade kunnat kosta på dig att åka ner under helgen och sen stannat tills onsdagen, eftersom det var stuv och sara hade fest. så det hade inte varit någon onödig resa direkt