tisdag 8 januari 2008

Back to blonde

Nu är jag på god väg att bli mitt gamla jag igen vilket är blondin. Jag vet inte riktigt vad dom gjorde med håret men jag tror dom blekte det på något sett utan att få det orangefärgat i alla fall... Så nu är jag lite rödblond sådär, men det gör ingenting. Ska fixa det en gång till och våga klippa ett par centimeter till (klippte 6-8 cm idag). Mitt hår var nämligen jätteslitet och då menar jag jätte. Det var tre pers som stog bakom mig och pillade med mitt hår och disskuterade om vad den bästa lösningen var, och dom kom överens om något som jag inte förstog... Jag litade alltså på att dom kunde sitt jobb. Frisörskan ville först klippa page på mig för att få bort allt, men där sa jag stopp... någon måtta får det vara. Så nu sitter jag här med en konstig färg på håret, men är rätt nöjd över att det inte är mitt gammla.

Har vart hemma hos Anna nu i några timmar och druckit kaffe och pratat om allt allt allt. Kommer sakna min lilla Anna och våra stunder, dom är bäst.

Nu ska jag äta nån rådjursgryta och sedan prova kläderna från Ellos som jag hämtat ut.

Inga kommentarer: