måndag 21 januari 2008

Let me see your moves

Alltså, jag är trött... dundermegasuperduperjättetrött. Knådningen gjorde mig helt of, totalt mörbultad. Så idag har jag typ sovit mig genom hela dagen, mer eller mindre. Det är så att jag har muskelknutor över hela ryggen, det är därför jag har ont i den så fort jag sitter på ett speciellt sett eller går raskt. Ska tillbaka om två veckor igen och se om det behövs fler behandlingar. Fick köpt mig ett gymkort med så nu på lördag ska jag köra mitt första yoga-pass. Ska bli skitkul... Jag testade det ett par gånger när jag var mindre och tyckte det var väldigt avslappnande och sådär lagom svettigt. Jag kom precis hem från Line Dancen som jag tyckte var sådär, ingen action precis så det hoppar jag nog över. Ska testa afrikansk dans på onsdag eventuellt så jag hoppas det kommer passa mig bättre. Vad gör man inte för att lära känna folk? Jag är inte mycket för att aktivera mig annars, men nu måste jag annars är det ju bara jag mot världen i 5 månader.


I väntan på en buss så strosade jag runt i stan i typ en timma, utan att lägga ut en enda spänn! Såg dessa skorna i en alldeles underbar butik. Illgröna! Tänk tio gånger grönare än på bilden... De svarta till vänster har jag hemma... Dom är väldigt sköna och snygga.



Nu ska jag se Guldbaggegalan.

bye bitches.

1 kommentar:

Annika sa...

Afrikansk dans låter kul, hör av dig i kväll så jag får veta hur det gått.
Kram från mamsen!