torsdag 10 januari 2008

That's my cool!

Är det bara jag eller har svensk hiphop växt något enormt de senaste åren? Jag tycker tillexempel att Petter är för bra för Sverige... Han borde fan lanseras utomlands. Jag har gillar honom enda sedan Repa Skivan, och det var några år sedan. En sak jag inte visste var att Adam Tensta var svensk... Fick veta det igår på Grammisgalan (som för övrigt var totalt stendöd, ingen stämmning alls) när han fick ta emot pris. Älskar My cool, den får mig på bra humör... Även om jag älskar hip hop just nu så är jag fortfarande hårdrockare, that's for sure.

Idag har varit en väldigt lugn dag... Jag, Martin och Emma var i Varberg och köpte lite grejer, besökte systemet och Getas grammofonbutik. Fan vilka fynd man kan göra där! Om man bara hade en grammofonspelare... I morgon ska jag hämta ut mitt mobila bredband, så då får ni ser ännu mer av mig här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... njäao, exploderat och exploderat, media har väl lagt mer fokus på svensk hiphop, men det finns fortfarande en hel del som inte får den platsen... Petter tycker jag dock bara har blivit sämre och sämre... han var bättre förr.. men Adam Tensta är helt jävla underbar, det kan jag hålla med om :)