lördag 26 januari 2008

Kniiiiip, med skinkorna!

Hallå hallå, ja jag var ju på mitt första Yogapass idag. Det var otroligt skönt och befriande, jag slår vad om att jag kommer ha träningsverk i varenda muskel i morgon för jag tror vi gick igenom alla muskler som finns! Efter Yogan så shoppade jag lite, igen. Mest för att jag behövde ett par byxor... Men, vi vet ju hur det där brukar bli va? Just det, en knallrosa topp. En röd skön sak med lite gammaldags spets på. Fotkräm, duschpuff (hihi), ansiktsskrubb och lite naturgodis med juice till ikväll... Jag behövde faktiskt allt, förutom kanske dom där två topparna. Men det är två toppar i färg (vilket jag typ aldrig köper) så jag ångrar mig inte ändå. Slängar upp lite bilder på det senare...

Igår var jag på bio, National Tresure 2. Grymt bra, jag älskade varenda sekund av den! Lite mongo och sitta där själv men det gick ändå. Men jag ska nog aldrig gå på bio själv något mer, det är inte alls sammas sak.

Nu får vi se vad jag ska göra. Jag kom precis hem till ett tomt hus. Håkan (som åkte till Sälen i torsdags) är inte hemma och Therese och barnen är och handlar. Ska väl läsa lite bloggar och så och sen käka något tror jag.

Inga kommentarer: