måndag 14 januari 2008

bye bye baby

Det är med blandade känslor jag åker idag. Ska bli jäkligt skönt att få börja om på ny kula... Det är som att åka iväg på något rehabliknande sett och bara får ta hand om sig själv (med undantag för barnen). Jag behöver det... Det är så mycket jag måste ta itu med. Sedan kan jag återvända med flaggan i topp som den Hanna jag egentligen är. Samtidigt är det ju lite sorligt att lämna allt, även om det bara är för några månader.

Jag har precis tittat på I am Legend. Riktigt bra film. Fast man har sett liknande filmer det senaste så berör den ändå... Nu ska jag duscha av mig, äta en bit mat om vi har något hemma och sedan packa ner datorn. Jag kommer antagligen inte orka dra upp datorn på tåget så ni får hålla till tåls tills jag kommer fram... Det är ju inte så att jag kommer ha mer och skriva om efter en tågresa, haha.

Inga kommentarer: