onsdag 30 januari 2008

I'm on!

Jag drömde en riktigt konstig dröm inatt, nämligen att min mamma skulle döda mig. Väldigt skumt och obehagligt - såklart. Drog en lättnadens suck när mobilen ringde i morse, haha.

Fan, jag mår inget bra idag heller... Igår var allt bra men så kom det tillbaka nu på morgonen. Ändå känns det bra idag på något sett, det gör det alltid när jag har lämnat barnen på dagis. Den där morgonpromenaden gör väldigt mycket alltså... Jag mår så mycket bättre! Just nu äter jag fil med bananer, dricker cappuchino och tittar på Vakna med the Voice!

Vid elva - tolv nångång så kommer en reperatör och tittar på tvättmaskinen som gått sönder... Vi har inte tvättat på typ en vecka, om inte mer. Jag får nog tvätta förhand snart.

Idag snöar det som attan här i Enköping. Det var inte lätt att gå hem med vagnen precis när snön fastnade på hjulen. Det var dessutom blött överallt, tillochmed i mina hörlurar till radion... Så idag blev det inget Rix FM morgonzoo eftersom hörlurarna bara gled ur öronen.

Inga kommentarer: