lördag 19 januari 2008

Home alone

Therese och Håkan är just nu hos några vänner, vilket betyder att jag är här hemma och vakar över dom små. Dom sover så det är ju inte så att det blir jobbigt. På tisdag ska jag spendera första natten med dom själv, lär bli intressant. Men i alla fall... jag ser just nu på Catwoman som för övrigt är totalsågad överallt. Jag kan bara säga att jag har sett värre.


Idag var vi ju somsagt och shoppade. Det var inte lätt att shoppa när de små var med men lite träningskläder fick jag allt köpt, så på måndag ska jag nog sätta i gång med Yoga. Eftersom jag inte fick köpt så mycket idag så ska jag åka in till samma ställe i morgon. Ska bli hur skönt som helst att komma bort en stund även om jag är ganska mycket ensam på dagarna.

Nu ska jag snart se Atonement med Kiera Knightley. Jag har hört så jävla mycket bra om den. Kan tänka mig att den är sådär tårdrypande romantisk i lantlig vintage miljö, love it!

Inga kommentarer: