söndag 20 januari 2008

Bloody sunday

Hejhopp!

Jag har precis läst lite godnattsagor för mina små herrar. Dom är ju bara för underbara... oftast. Om en halvtimma eller något så ska vi andra äta sen middag. Fläskfilé och klyftpotatis, det är grejer det! Jag har inte ätit så mycket idag så ni kan ju gissa hur mycket min mage behöver käk. Idag så har familjen varit på tipspromenad och jag har varit och shoppat, BARA på rean. Jag brukar aldrig fynda men idag tänkte jag faktiskt kika lite bland reavarorna med och gosh did I found what I was looking for. 350 spänn allt som allt, inte illa alls får jag säga. Känns bra eftersom det är så mycket utgifter nu nästa vecka...

Ikväll tittar jag på TV och sedan på Antonement (fick inte sett den igår) och Ugly Betty. I morgon är den bistra vardagen tillbaka igen, och då ska jag bli knådad av übercharmiga Anders igen!

Dagens köp: Väska, vit top, lila cardigan/jacka, halsband i guld med berlock, hörlurar och en vit skjorta som jag ska hämta ut i dagarna.

Inga kommentarer: