lördag 12 januari 2008

Last weekend

Sista helgen hemma. Skulle kunna gå på bio ikväll men det är det nog ingen annan som vill engagera sig i det... too bad. Så därför ska jag nog bara vara hemma och se på lördagstv med datorn framför mig hela kvällen och lite chips. Det vill säga om det inte händer något roligt som är värt att ge sig ut i regnet för. Men det märker vi, jag är på i alla fall... som vanligt nuförtiden :)

Jag vill så jävla gärna tatuera mig, alltså sjukt mycket! Men jag vet hur det kommer bli... Jag får helt enkelt vänta med det tills jag har tillräckligt mycket pengar att jag har råd att unna mig det.
I morgon blir det packning. Jag har nog aldrig packat så mycket som jag kommer göra i morgon. Det påminner mig om att jag måste införskaffa mig ett laptop- fodral. Påväg dit så ska jag förvara datorn i min kudde, haha.

Det här får räcka för nu... blir jag hemma ikväll så skriver jag nog ner något käckt lite senare.

Inga kommentarer: