torsdag 24 januari 2008

Fastlane

Jaha mina vänner, det var allt för idag. Jag har inte gjort något nämnvärt idag, bara det jag brukar göra under dagarna. Idag blir det för ovanlighetens skull ingen film innan jag somnar. Ska bli skönt för jag behöver verkligen min sömn. Veckan har tillskillnad från den förra gått sjukt fort!

I morgon funderar jag på att gå på Bio, men jag vet inte. Lite mupp att gå själv menar jag... Annars blir jag hemma med Therese och ungarna. Åh, det är trist att inte känns någon. Att lära känna folk tar sin lilla tid också, speciellt för mig... Jag har jättesvårt att öppna upp mig bara sådär. Menmen, jag får väl låtsas vara spontan.

Sweeney Todd var lite utav en besvikelse faktiskt... Trodde att det skulle vara lite med handling än vad det var, men annars var det som en klassisk Tim Burton- rulle.

Inga kommentarer: