torsdag 3 januari 2008

Årets kallaste dag

Det har i och för sig bara gått tre dagar på detta året, men ni förstår vad jag menar.

Just hemkommen från Varberg. Jag, Emma och Martin har inhandlat diverse grejer. Jag skulle köpa en ny necessär till flytten plus lite andra grejer som pyjamas, underkläder och lite målargrejer för att fördriva tiden med. Men jag orkade inte med det så jag fyndade lite på Gina Tricots rea istället... Ett par jeans och top. Sen lite systembolaget med... Sven fyller år i morgon så då hoppas vi på kalas eller utgång, vilket det än bli så ska det bli roligt. Jag ska försöka få ut så mycket som möjligt av den tiden jag har kvar. Jag återvänder nog inte för än den 18 februari (?) igen då det är Rockfest.

Nu ska jag spela sims. Jag har inte tröttnat, än.

Inga kommentarer: