tisdag 13 november 2007

Why do all good things come to an end?

Det är mycket som behövs sägas, men eftersom min mamma läser min blogg så blir det lite svårt... inget ont menat mamma. Du får gärna läsa, haha.

Jag har köpt julklappar idag! Jag hittade ett erbjudande som var väldigt svårt att tacka nej till, och för att köpa det var man tvungen att handla för en viss summa... så det blev att jag köpte lite fler. Jag är nöjd i alla fall!

I morgon ska jag hämta ut paket, åka in till kungsbacka och sedan handla lite soppor så jag kan börja på den här jävla kuren nån gång! mamma tyckte att jag skulle vänta till efter jul eftersom jag garanterat kommer gå upp allt igen, vare sig jag vill eller inte. Hon har rätt. Men jag vill inte vänta längre!

Jag ska spela klart mitt Betapet sen ska jag nog krypa ner i sängen och se Sex & the City. Jag ska vara vaken i morgon när Therese ringer! Föresten så tycker jag att du ska skaffa dig en blogg nu Bella, hihi.

Puss!

Inga kommentarer: