torsdag 22 november 2007

Ratatouille

Oj oj oj vilken bra film! Jag har väntat med att se den eftersom jag vill få gjort annat på dagarna när det inte är någon hemma. Skitbra, den bästa på länge!

Jag gick upp typ halv tio efter att ha sovit hur skönt som helst Eller, fram till halv fem då pappa väckte mig och ville att jag skulle ta ut hunden för han hann inte. TACK! Men jag somnade om ganska så fort. Menmen, snart är Top Model 9 klart och jag hade tänkt fixa med disk och tvätt lite kläder innan det. På tal om tvätt och kläder... Den 15:e är det Tomtefest och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Allt är använt, det är så tråkigt då... Och eftersom det är en temafest så ska man väl egentligen vara utklädd? Enda gången det hänt var på Cowboyfesten för något år sedan, men det var knappt att det märktes. Wellwell, jag får tänka ut nåt bra. Annars får man väl ha tomteluva om det skulle skita sig rejält, haha!

Inga kommentarer: