söndag 18 november 2007

Trött är bara förnamnet

Jag är så jävla trött nuförtiden! Det är väl antagligen för att jag inte gör någonting. Jag vill spela Badminton! Det var så jävla längesen. Sisst var med Henrik och det var ett tag sedan det... Grejen är att det inte är någon som vill göra något sådant med mig, och själv kan man ju inte göra det. Nej, när jag kommer upp till Enköping så ska jag ta tag i det, men då kommer jag ju inte känna en käft så hur det ska gå vet jag inte. Det är inte lika lätt att lära känna folk på internet nu som det var för några år sedan när man var med i ett antal communitys. Nu loggar man knappt in på någon av dem! Nu har man bara msn och kanske facebook om man vill vara seriös med det... Det är inte lätt att komma till en ny stad och lära känna nytt folk, man vet liksom inte var man ska börja!

Det ger väl sig, jag får hitta på nåt bra. Bloggar kan man ju alltid försöka lära känna någon genom. Nej nu blir det pomenix. Får en känsla av att jag får springa för att hinna med Bella och Emma, men men... Det blir pizza på det, haha.

Ikväll blir det Videokväll med Luuk och Kalenderflickorna.

Inga kommentarer: