fredag 9 november 2007

Fredag hela veckan

Nu är jag förbannad! Det borde vara åldersgräns på att få ringa och rösta i Idol, hade det varit det så hade Christoffer fått vara kvar! Småtjejer alltså... Jag är glad över att jag aldrig var sådan. Amanda var grym som fan ikväll, helt jävla perfekt.

Snart är Ugly Betty klart, det är det avsnittet som Victoria Beckham är med i. Innan det ska jag se lite på TV. En lugn hemmakväll för min del, men i morgon blir det andra puckar får jag hoppas! Ska in till Göteborg i morgon bitti med min farbror... Det är ju farsdag på söndag så man måste väl köpa nåt.

Jag är sugen på fest. Jag vill gå ut i morgon, helst till Rumpan... men om man ska dansa så funkar ju inte det riktigt. Fan, jag skulle gått ut med de andra idag... skit också att man är så trött!

Inga kommentarer: