söndag 25 november 2007

We don't celibrate sundays

Ja, jisses... vårat internet har varit nere sedan i fredags, men det har gått bra ändå. Har haft lite smått panik över att jag inte kunnat ta reda på om det finns mer jobb att hämta., men nu är allt som vanligt!

I fredags var det jobb som gällde. Det var tydligen är rolig fredagkväll som jag gick miste om. Men det kommer fler och pengar är aldrig fel, så jag är inte bitter! I går så var vi ett gäng hos Matte och drack några öl, jättetrevligt! Har aldrig var med om ett sådant väder igår alltså, vi fick sova i vilorummet på mammas jobb för att slippa gå hem i det! Så vid 7 när hon slutade var vi uppe med tuppen vilket betyder att jag kommer sova otroligt skönt inatt!

Nu hade jag tänkt att se på Ugly Betty och Greys Anatomy. I morgon har jag ett jävligt bra avsnitt av Desperate Housewives att ladda ner, längtar!

Inga kommentarer: