fredag 2 november 2007

Allhelgonadagen

Det är fredag och jag har precis kommit hem. VI åkte till morfar typ vid halv tio och fikade, jättetrevligt. Längesedan man var där! Sedan åkte vi alla till mormors grav och gjorde det lite fint innan vi åkte till KBA och gjorde lite ärenden. På hemvägen funderade jag på om jag kanske skulle fråga morfar om jag skulle kunna hyra in mig på hans övervåning som han typ aldrig är på. Den är stor med ett stor sovrum (som min mamma och morbror hade som sovrum när dom var små), ett stor TV rum med världens goaste soffa plus TV och en toalett. Det finns till och med en walk-in-closet! Om nu inte planerna om Stockholm går som det ska så kanske det är en lösning, jobb fixar jag eftersom... Jag är bara helt inställd på att komma härifrån just nu!

Idag saknar jag naturligtvis också farfar!

Nu ska jag se på Top Model 9 och Grey's anatomy innan jag ska sova. Jobba i natt, HU! Jag fick två nätter till av tjejen jag ska jobba med inatt, götta!

Inga kommentarer: