onsdag 28 november 2007

Redan onsdag?

Jag är rätt chockad över att det redan är onsdag. Det var ju inte alls längesen jag satt och skrev om uttrycket Lillördag. Jag är slutkörd, totalt. Man är inte van vid att gå upp halv sju för att jobba, jag brukar typ lägga mig då om jag jobbar nätter. Men det har varit en rolig och flitig dag, det är då man mår som bäst... Man mår dessutom bra av att hjälpa folk på alla sett. Vissa är tacksamma för minsta lilla, som att hjälpa dom upp hur sängen genom att bara hålla dem i handen. Jag mår så bra kring dom, ska bli sorligt att lämna dem.

Jag måste till systemeeeeet! Jag antar att jag måste pallra mig upp tidigt i morgon med, fan också. Bussen går kvart i nio och det betyder att jag är i Kungsbacka typ halv tio, en halvtimma innan systemet öppnar. Sen ska jag vänta på bussen som går 12:20 för att kunna komma hem! Jaja, jag får väl handla lite julklappar för att fördriva tid...

Nu ska jag äta lite mat. Pyttipanna, som jag förövrigt åt till lunch...

På fredags ska vi bli fullaaa! Vuxet va?

Inga kommentarer: