lördag 17 november 2007

Goodmornting!

Jag har sovit underbart gott inatt. Det kan bero på att Wilma sovit i hundgården inatt... Hon brukar nämligen alltid ta all plats i sängen! Jag saknar henne lite, så jag ska nog ta och hämta in henne så hon får sin frukost.

Igår kväll var vi hos Dan och drack lite öl och bara tog det lugnt! Roligt att träffa honom, det är inte ofta det händer. Och ikväll blir vi antingen här eller hos Matte.

Just nu håller jag på att packa upp Hairspray som jag sen ska bränna ut. Jag kommer älska den, jag känner det på mig. Så den filmen med frukost på det blir det de närmsta timmarna för sen går High School Musical filmerna på femman i eftermiddag. Fullbokat, haha.
Jag har nu bestämt mig för att avfärga håret, eller bleka. Beror lite på vad det kommer kosta. Men det ska jag inte göra förän jag fått min nästa lön... Just nu ligger jag i back om jag räknat ut min budget rätt. Det ska i alla fall bli skönt att bli blond igen, även fast jag tycker att jag ser äldre ut i mörkt hår...

Nu: Hairspray!

Inga kommentarer: