söndag 18 november 2007

Söndag

Godmorgon!

Har varit vaken nu sedan halv tio ungefär. Låg i sängen en halvtimma och kolla på Family Guy, jävlar vad man skrattar högt åt den serien. Snart börjar reprisen av Idol som jag inte fick sett i fredags. Hörde Amanda på tv4s hemsida och hon knäckte totalt! Annars har jag inga planer alls för dagen. Så brukar det änna vara... Veckan som kommer ska jag få gjort lite grejer hade jag tänkt, vet bara inte vad jag ska börja!

Jag tror jag ska sluta skriva om hur min helg har varit, för de senaste tre veckorna har den varit sorlig. Näst in till... Jaja, det hör väl till årstiden att alla inte är på top hela tiden men detta börjar nästan bli roligt.

Jag ska försöka komma på nåt att skriva till i morgon och resten av veckan. It's a promise!

Inga kommentarer: