måndag 19 november 2007

Våffeldagen?

Alltså, jag har ingen aning när alla dess bull- och bakelsedagar inträffar. Men vad jag vet är att det INTE är våffeldagen idag, ändå har mamma gett sig fan på att hon ska göra det idag... till middag! Så hon åkte ut och köpte allt som vi inte hade hemma, vilket var typ hela receptet. Menmen, gott i alla fall. Man kanske behöver lite sånt en måndagkväll.

Om det är någon som märkt att jag byter utseende på min blogg lite då och då så är det för att jag vill att den ska se ut på ett speciellt sett. Som det gör på blogg.se. Rent och enkelt utan en massa annat grejs. Men det svåra med den sidan är att man måste ändra textstil, textfärg och andra saker i HTML:et! Koder och sånt bara förvirrar mig, så jag får nöja mig med den här sidan...

Idag har jag inte gjort ett jävla piss, förutom att tagit en lång promenad med min hund, plockat in och ur diskmaskinen, damsugit, hängt upp tvätt, kollat på ett nytt avsnitt av Ugly Betty och Ellen Degeneres. För en kvart sedan så kom jag hem från affären där jag köpte ett kilo apelsiner. FUN, FUN, FUN!

Inga kommentarer: