onsdag 21 november 2007

Lillördag

Lillördag är ofta ett namn man ger Onsdag för en "ursäkt" att göra nåt roligt eller speciellt. För mig innebär Lillördag bra tv! Dessvärre så går allting bra samtidigt, det är ingen fördelning under veckan alls utan dom har slängt in allt under onsdagen! Skitsamma nu... Jag har i vilket fall precis kollat på Roomservice gör kändis-sverige. Inredning OCH kändisar, det är nästan för bra TV för att vara sant! Haha, det är på gränsen till att jag driver med mig själv.

Det finns inget bättre på dagen än kvällen, speciellt när alla gått och lagt sig och man kan göra vad man vill utan att någon stör eller vill något annat! Jag kan fixa toast utan att någon börjar klaga över att jag äter så sent. Jag kan kolla på skit-tv. Ringa sena samtal. Jag kan till och med gå runt naken! Men just nu sitter jag bara här med min blogg och lyssnar på musik, allt från 40 till 80- tal. Bara gamla godingar!

Min dag har varit underbart lång. Gick upp halv åtta för att åka till varberg och handla... Fick köpt lite juliga krimskramsiga saker utöver det andra. Så mysigt! Jag älskar verkligen julen och eftersom jag kommer kunna lägga lite mer pengar på julklapparna detta året så känns det lite extra kul. Lyssnar just nu på Nat King Cole, julstämmning på högsta nivå! Det värsta är dock att min lilla farfar inte får vara med i år... Saknar honom jättejättemycket. Jag kan knappt tänka på honom utan att jag får världens klump i halsen och på gränsen till att börja gråta... Det är alldeles för tomt utan dig.

Snart hade jag tänkt att se Fråga Olle.

Inga kommentarer: