onsdag 28 november 2007

Hallå hallå

En liten önskelista så här på kvällskvisten.

  • Laptop
  • Digitalkamera
  • Presentkort (IKEA, H&M, Gina Tricot eller Indiska)/pengar
  • The Sims 2
  • Diorshow mascara (brun)
  • Hårblekning (alltså, ta bort min nuvarande färg)
  • Premunation på Plaza Kvinna eller Glamour
  • ASPELUND, avlastningsbort från IKEA

Jag hade tänkt uppdatera den lite då och då.

Nu ska jag somna till Sex & the City som vanligt. I morgon blir det att gå upp tidigt igen, me likey! Det ska bli sista rundan på stan innan Ullared. Sedan är det slut på shopping för det här året tror jag. Eller nej, nu ljög jag... Det är ju nyår också!

Hej Madde föresten! Hörde av mamma att du läste min blogg. Hoppas allt är bra!

1 kommentar:

Annika sa...

Hej Gumman!
Det heter prenummeration...
Puss!"