fredag 16 november 2007

Torsdag natt...

Hejhej

Jahopp, nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen och kanske somna till något bra. Ikväll har det blivit lite gott och blandat... Lyxfällan, Efterlyst, halva Insider och så tillsist Labyrint.... Hela mitt liv består av TV, haha! Nej, skämt och sidor så har jag inget vettigare att skriva! Som läget är nu så har jag ingenting att göra verkligen. Jag jobbar timmar så ofta jag kan och om jag inte jobbar så är jag hemma och pysslar med allt möjligt. Det är jättetråkigt att inte ha ett 9 till 5- jobb! Trodde aldrig jag skulle tycka det, men så är det. Man får inte träffa sina vänner på veckorna eftersom dom jobbar eller pluggar, och någon kurs har jag inte råd med. Jag bara väntar på att få åka iväg! Usch, jag låter så patetiskt sorlig och jag lovade mig själv att det inte skulle bli såhär. Men nu är det så, inte för en lång tid som tur är.

Om det är något ni vill att jag ska skriva lite om så kan ni ju lägga en kommentar!

I morgon är det fredag, och jag kommer tyvärr inte vara så laddad...

1 kommentar:

Emma sa...

Jag tycker att du för det första ska ändra Kristin Schulman till Katrin Schulman ;) hehe pussss