tisdag 27 november 2007

Tidsbrist eller bara allmänt lat?

Ännu en tisdag har gått och jag är rätt så nöjd även fast jag inte fått gjort ett skit, hur det nu går ihop.

Jag har funderat på hur jag ska fixa dricka till på fredag... Då är det nämligen fylla uppe i tossemarkerna hos en kompis man inte träffat på väldigt länge. Det ska bli skitroligt, och om inte så fixar jag, bella och emma det! Struntsamma, var var jag? Jo, köpa sprit... Jag har blivit alldeles för dålig på att ta mig till stan. Det är ju dit jag måste ta mig för att få alkohol! Innan var jag van vid att åka buss efter att ha gjort det i 14 år, men sedan jag slutade skolan har jag lagt av helt och hållet. Jag drar mig för det något enormt! Igår var ett undantag då jag åkte in med mamma, då behövde jag bara ta bussen hem och det är ju inte så farligt. Men jag måste, att vara utan sprit på fredag funkar bara inte, lets face it... man har inte roligt utan sprit!

Nu blev jag alldeles för uppspelt. Måste varva ner lite. I morgon ska jag upp halv sju för att jobba. Jag drar mig för det varje gång men när jag väl är där är det så roligt!

Nu, Sex & the City.

Inga kommentarer: