tisdag 6 november 2007

Miss blue

Nu säger jag godnatt. Det har varit en lång dag! Inte för att jag har fått gjort så mycket. Jag var nämligen helt inställd på att ta en lång promenad, men vädret tillät inte det. Istället har jag kollat på Harry Potter & the Order of Pheonix. Jävligt bra får jag säga! Såg även ett bra avsnitt av Desperate Housewives.

Vad är det för jävla bild hon har lagt upp tänker ni nog nu. Jo, det är så att jag har gått och köpt denna...
Det är precis min smak och färgen är underbar!

För någon månad sedan så fick jag en biobiljett av min chef för att jag jobbade i sommras. Och nu hade jag tänkt uttnytja den. Problemet är att jag har ingen som jag kan ta med mig. Det är mycker som krävs för att man ska kunna gå tillsammans. 1, ha ganska lika filmsmak. 2, att hon/han har pengar 3, att man orkar över huvudtaget eftersom närmsta SF-biograf ligger i Göteborg. Inte ens jag orkar åka dit längre! Sist var nog när jag köpte hårfärlängning...

Wellwell, läggdags. I morgon blir det städning och promenad har jag bestämt. En dag med bara nyttogrejer alltså...

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är jättebra verkligen! Vissa salonger säljer ut produkterna lite billigare och det bästa priset är nog 299 kr för både schampot och inpackningen hos Hair & cut på gamla brogatan:) Och då är det billigt! Balsamet har jag köpt separat för 179 kr tror jag det va..

Snygg blå tröja! Färgen va ju ruskigt fin=)