lördag 15 december 2007

Vi är pågång, vi är laddade vi är tända!

Lördag. Jag är totalt utvilad, men förkylningen vill inte släppa. Den kom i helgen, märktes knappt under veckan, men så igår så kom den tillbaka med besked och idag är jag täppt och hostig. Det ska dock inte förstöra för min kväll... Fan vad laddad jag är! Det ska bli jätteroligt, verkligen. Fast jag hoppas ändå att nyår blir roligare... Vi hade tänkt åka in någon dag innan eller efter jul för att köpa lite nyårstasser och alkohol. Svårt dock att inte veta vad man ska göra!

Jag har laddat ner ett par avsnitt av Gossip Girl under natten som ska visas på femman i vår. Han som gjort serien är samma som gjort OC så det kan ju nästan inte bli annat än bra. Jag har precis sett första avsnitten och det var riktigt bra. Jag trodde först att det var som dom där High School- filmerna som man sett så mycket av, men som tur var blev jag positivt överaskad. Nu ska jag se andra delen och sedan slänga mig i duschen... Jag tror det blir lite skönsång där inne också för jag har en låt på hjärnan som inte vill ge sig. Tror den kommer från Sound of Music.

Inga kommentarer: