söndag 9 december 2007

This is me

Godmorgon!

Jag gick upp typ vid halv tolv och har precis titta på ett Ugly Betty- avsnitt, och snart ska jag nog sätta på Superbad bara för att fördriva söndagstiden. Jag har nämligen sett alla program som går i repris idag, käns lite ovant.

Igår tog jag och Bella en pizza i Åsa innan vi åkte hem till Matte och tjöta och kolla på en deprimerande film om prostution. Sen skulle han jobba, så vi åkte hem till Martin det sista bara för att säga hej typ. Det visade sig att det var världens kalas där så det blev att vi stanna till två. Trevligt som fan, även fast man var nykter.

Här har ni en lista igen, det var ett tag sedan... Men lite uppdatering av livet skadar inte.

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Nej.
Hur tidigt stiger du upp? Du menar hur sent? Det blir väl runt tio tiden. Jobbar jag så är jag uppe hela natten och sover sedan till halv två.
Vem/vilka vet mest om dig? Carro och Anna... Det är dom som tar mig för den jag är, det är hos dom jag kan gråta ut hos om det behövs. Det är därför dom vet mest om mig.
Gillar du att slåss? Nej.
Vad ska du göra ikväll? Jag ska se på dålig TV och dricka te.
Har du utländska föräldrar? Helsvenska rätt ut i fingertopparna
Var har du ont? Just nu i halsen, så jag ska snart klunka lite te.
Är du bra på att måla? Även om jag gått Estetisk bild och form så gör jag faktiskt inte det.
Vem kramade du senast? Det var nog Josephine hos Martin igår, otippat.
Vad längtar du till? Lördag. Massa sprit, massa vänner, massor av dans och bra musik!
Sparare eller slösare? Jag slösar när jag vet att jag har råd med det... Jag vet hur man lever på ingenting så spara är inga problem.
Bio eller promenad? En dum fråga till någon som absolut ÄLSKAR film. Bio!
Är du kittlig? Nej, det har jag aldrig varit.
Rädd för insekter? Inte speciellt.
Anser du att du är stark? Jag är jävligt stark i både armar och ben, trots att jag är så liten.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Antalet komplimanger på en dag gjorde mig glad.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Jag sov ovanligt djupt.
Vad har du druckit idag? Svart kaffe.
Vad var det senaste du åt? Ostmackor med gurka.
Vad var det senaste du köpte? Jag tror det var en marabou mintkrokant.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte om det var kärlek vid första ögonkastet, men det var något som gjorde att jag kände någon dag...
Favoritklädsel? Jag älskar verkligen empireskärningar på toppar och tajta byxor. Men kör just nu byxor, top och kofta/cardigan.
Vad gör dig glad just nu? Att det snart är jul. Allting annat är bara förjävligt.
Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Humör just nu: Jag är nog ganska nere.
Sommarplaner: Även om jag är ett kontrollfreak så planerar jag inte så långt.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Resa fram och bakåt i tiden. Eller dra tusingar ur fickorna.
Gillar du att sjunga? Jag älskar musik och att sjunga.
Vad längtar du mest efter just nu? Lite kärlek hade inte vart fel. Annars ska det bli jävligt roligt att åka till Enköping på onsdag och festa gärnet på lördag!

Inga kommentarer: