torsdag 27 december 2007

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Rest med flygplan för första gången i mitt liv.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Alla vet att nyårslöften inte fungerar.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Ja

5. Vilka länder besökte du? Bulgarien.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Kärlek

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 28 mars, då min farfar gick bort.

8. Vad var din största framgång 2007? Började jobba, på riktigt.

9. Största misstaget? Att inte ta tag i någonting.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligare än inflamation i lungsäcken

11. Bästa köpet? Hm, svårt där. Tror det var min hårförlängning.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och nöjen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Inte mer än att jag tog studenten.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Anberlin - The feel good drag.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var väl verken eller. Väldigt mycket uppochner...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Struntat i skitsaker och bara ta det med en nypa salt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat i skolan.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen.

19. Blev du kär i år? Inte kär kanske, men...

20. Hur många one night stands? Min mamma läser det här, haha.

21. Favoritprogram på TV? Idol!

23. Bästa boken du läste i år? Jag har inte läst någonting nästan.

24. Största musikaliska upptäckten? Timbaland!

25. Något du önskade dig och fick? Yes, en symaskin!

26. Något du önskade dig men inte fick? En laptop...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Tjejmiddag och fest.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärlek, alltid. haha.

30. Vad fick dig att må bra? Resan till Bulgarien

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp, alltid.

32. Vem saknade du? Inga namn nämnda

33. De bästa nya människorna du träffade? Jag har knappt träffat nya människor. Jag har lärt känna några som var bekanta... Tove och Fredrik R som exempel.

Inga kommentarer: