torsdag 27 december 2007

Torsdag?

Jävlar vad tiden går fort... det var nyss jul och om bara några dagar så är det nyår. Vi ska till Landvetter och fira in det nya året hos en bekant. Temat är film... film! Det är ju skitsvårt. Jag funderar på att göra som min syster och gå som statist, haha.

Idag skulle jag egentligen åkt till Kungsbacka för att shoppa lite. Men som ni vet så brukar det aldrig bli som jag tänkt det, speciellt inte när jag handlar om att åka buss in. Nej, jag stängde av klockan och sov vidare. Nu vet jag inte vad jag ska göra idag...

Jag såg på Stjärnorna på slottet igår, det är underhållning. Britt Ekland, Magnus Härenstam, Peter Stormare, Jan Malmsjö och Arja Sarmona (?) ska bo på ett slott i skåne under en vecka. Under en dag så ska en av dessa personer ha sin "egna dag" då man får bestämma alla aktiviteter, medan dom pratar om dennes liv (eftersom dom är minst 50 år). Igår så var det Britt Eklands dag... Vad är hon? Typ 65 eller nåt. Hon såg bra ut för sin ålder men jävlar vad söt hon var när hon var yngre. Det var liksom "det svenska" utseendet... Det är sån skönhet som jag vill ha, haha.

Britt i reklamannonsen som gjorde henne eftertraktad.

Inga kommentarer: