lördag 29 december 2007

Danmark

Gick upp 07:00 för att åka med Ove, Oskar och Lidan till Danmark och Helsingör. Det tar fanimej inte mer än 20 minuter att åka från Helsingborg till Helsingör med båt. Jag har aldrig åkt den båten, det har alltid varit att man tagit bron över till Köpenhamn eller färjan till Fredikshamn... Menmen, vi skulle i alla fall köpa lite dricka, alla till nyår. Det var nån finnig jävla pojke som sålde mitt flak öl för typ 30:- mer än vad det kostar i Sverige... så inget kap där. Annars blev det lite vin och sprit.

Skulle egentligen sova nu ett tag innan man åker ut för att festa. Men har slumrat till lite då och då på hemvägen. Sover jag dessutom mer nu så vet jag inte om jag kommer gå upp igen, haha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helsingfors va ni nog verkligen inte i, eftersom det är huvudstaden i Finland.. Så vart va ni egentligen?

Emma sa...

Det sa hon inte heller. helsingborg och helsingör ! :P

Anonym sa...

nä, det har hon ändrat