fredag 7 december 2007

FREDAG!

Idag är det fredag och det betyder Idolfinal!! Jag tänker vara tråkig och sitta hemma med min Marbou mintkrokant och heja som en galning på Amanda. Hon kommer inte vinna, men det gör ingenting eftersom hon kommer bli störst ändå. Det är alltid så att det går bättre för tvåan än ettan. Den personen får all tid i världen på att göra musik (till och med sin egen). Vinnaren får en vecka i studion och sedan åker skivan ut för försäljning, vilket gör att allting känns oäkta.

Idag var jag med mamma i Kungsbacka. Hon klippte sig och jag satt bredvid och läste en massa tidningar. Sen gick jag till Åhlens för att köpa en lila ögonskugga och en julklapp till pappa, som kostade det tredubbla än vad den kostade på nätet... så nejtack det blev ingen till han.

Nu ska jag äta Falukorv med spagetti.

Inga kommentarer: