fredag 21 december 2007

Friday

Ännu en slö dag. Jag är så löjligt trött alltså, jag kan knappt sätta mig i soffan förän jag somnar.


Vi var i Varberg idag... Jag, Mamma, Emma och Bella. Det blev lite julklappar och pizza på Campino. Välbehövligt! Jag skulle köpt lite nyårskläder men kände att jag verkligen inte orkade det... Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag har fått nog av shopping... I alla fall såhär innan jul. Orkar jag inte efter heller så får jag klistra och knåpa ihop något här hemma.

Emma och Bella ska väl hitta på något ikväll, utan mig... buhu! Det suger totalt, även fast jag är trött så vill jag inte vara hemma. Det brukar ofta vara så att jag vill vara hemma när jag är trött... Jag är riktigt jävla tråkig, jag vet. Men dom som känner mig vill inte träffa mig när jag är trött. Det lovar jag, haha. Skitsamma, jag ska inte behöva förklara mig... oavsett.
Jag har nyss klätt granen. Det är den största granen vi har haft tror jag... Bred och fin. Kulorna räckte nästan inte till, haha.

Inga kommentarer: