söndag 16 december 2007

Tredje advent

Julafton närmar sig med stormsteg, och jag har ännu inte fått någon vidare julkänsla. Men i morgon så får vi hoppas att det blir lite av det. Jag och mamma ska upp i ottan för att åka till varberg och handla lite julmat och grejer. Sen åker vi hem och pyntar med prydnader och bakar julgodis. Jag har precis fixat lite julmusik som vi ska spela också, så risken att vi inte får julkänsla då är ungefär lika med noll.

Helgen har varit helt underbar. Jag har mått som jag förtjänat idag efter igår då det var tomtefest. Och vad jag menar med att jag mår som jag förtjänar är att jag var förkyld och stog ute i ingenting under mer än halva kvällen! Så jag vaknade på en polares soffa ännu mer förkyld... Så idag har jag haft lock för öronen och världens verk! Först i det ena, men det lättade när det gick hål på trumhinnan så nu har alla ljud robotljud. Efter det så började det tjockna i ena örat också, så nu hör jag som en kratta! Så egentligen borde jag ligga hemma och kurera mig i morgon, men det är så tråkigt! Förkylningen kunde inte komma mer olägligt...

Tomtefesten var sjukt rolig! Alla var på G och vi dansade som idioter. Speciellt jag och Alexandra som dansade skiten ur allt och alla i det sista och satt på scenen och shotta lite jäger och diggade till bandet! Nej det var härligt. Hoppas att nyår slår detta, tror inte det dock men man kan ju alltid hoppas.

Här har ni mig och Alex

Inga kommentarer: