tisdag 4 december 2007

Det här är daglig basis

Det är många gånger som jag hör en skitbra låt och sedan trott att den är splitter ny. Som när jag hörde Mikas Grace Kelly... Det visade sig att den hade gått på radio i typ en månad. Jag lyssnar alldeles för lite på radio, den borde gå på istället för datamusik när jag sitter här. Jag har liksom gått miste om Giftig och Logiskt bara för att jag inte lyssnat på radio. Men nu har jag laddat ner både Petters och Mange Schmidts album och jävlar vilka bra låtar!!

Idag är det riktigt underbart ute. Jag ska ta ut farmors hund på en promenad hade jag tänkt. Tror det blir en tur till farfar... Innan det ska jag se lite Ellen och Heroes. Hoppas bara inte att det hinner bli mörkt för en promenad? Igår var jag helt inne på det och så var det helt plötsligt mörkt ute.

Nu är det typ en vecka kvar innan jag åker upp till Enköping. Spännande!

Inga kommentarer: