torsdag 6 december 2007

Det var tider...

Då var vi hemma igen efter julshopping på Ullared. Inte alls farligt med folk denna gången! Fick köpt julklappar och lite smått och gott till mig själv... Tillexempel en lång Cardigan/Kofta, mysigt! Handlade lite i Varberg och sov sedan hela vägen hem... Jag kommer sova gott i natt!

Jag fick nyss ett tjockt brev på posten och det visade sig vara från Anki våran bild- lärare. Hon hade skickat en cd med en film och lite bilder från resan vi gjorde i ettan (?) till Heestrand. Väldigt roligt. Minns hur mycket vi skrattade åt filmen när vi hade middag hos Anki innan studenten, haha.

Från vänster: Andrea, Malin, Jag (blond!!) och Johanna.

Nu ska jag bara slänga mig i soffan. Fast när julkänslan ändå är på topp så kanske man ska slå in lite julklappar? Ne, det får vänta.

Inga kommentarer: