söndag 30 december 2007

Lycka!

Jag, Hanna Eriksson har precis fått Sims 2 att fungera. Jag är så jävla glad. Som vi har kämpat med att få det att fungera. Ja, sedan jag fick det! Nu ska jag spela sönder det i två veckor innan jag åker till Enköping, det blir alldeles lagom... Då hinner jag sakna det lite, haha.

Går-kvällen var totalt jävla underbar! Jag har bara roligare och roligare, så i morgon måste det bli årets fest om det fortsätter som det gjort de senaste månaderna. Jag och Bella började förfesta hos Martin vid 8, och det var bara vi fram till halv elva då vi gick till Tärningen och deras årsfest. Förfesten var faktiskt så rolig att vi faktiskt inte brydde oss om att vi kunde få tråkigt där nere... Men så var inte fallet. Dans, dans, dans. Jag tror mycket av allt dansande berodde på att jag bara drack en enda drink under hela kvällen, RedBull vodka. Jag orkar inte dansa om jag dricker hela tiden, då blir man bara ett patetiskt fyllo som tror att man dansar så jävla bra när man i själva verket bara vinglar.

Nej nu ska jag spela sims, sedan får vi se när vi ses igen... Troligen inte på ett tag nu när jag fått spelet att fungera.

Inga kommentarer: