tisdag 2 oktober 2007

love it!

Finally. Nu har jag klistrat ihop några av de senaste inköpen, någon gång denna veckan kommer också mina stövlar som jag väntat på i några månader nu. Föresten, Ellos har skärpt till sig med deras sortiment, we like!

Jag är ingen modeslav, jag älskar bara kläder... så spar mig era åsikter om vad som är inne eller inte. jag gillar det.


Kofta, H&M 198:- Top med sidenband, Ullared 129:- Top, Zara 149:- Cardigan, H&M 198:-

Top, H&M 79:- Top, Ellos 299:- Jacka, Ullared 299:- Virkad halsduk, H&M 149:-
More to come, om jag hittar det... Mitt rum består av klädhögar i varje hörn.
Jag tror att jag börjar bli bättre nu, jag kan göra saker utan att jag blir anfådd och får ont. Pefa, då ska jag in till lilla Kungsbacka och besöka Ungdomsmottagningen. Jag har skjutit upp det i tre veckor nu... jag har bara inte orkar med den där jävla bussen som tar evigheter.

Inga kommentarer: