tisdag 30 oktober 2007

Halloweenveckan är inledd

Jag älskar kändisar och skvaller, det har jag erkänt många gånger nu. Och överallt på alla skvallerbloggar så visas det bilder på alla dessa kändisar som uttnyttjat denna lilla högtid som ett tillfälle till att klä sig slampigt. Det är jävligt roligt att se. Typ Paris Hilton som vid två olika maskerader klädde sig först som en sjuksköterska och sedan på den andra nån sjöman (kvinna). Sedan ser man Heidi Klum som förra året klädde sig som det Förbjudna Äpplet, det gillar vi!

Denna helgen spenderar jag med mina gamlingar i Åsa, så tyvärr blir det ingen maskerad för min del. Annars skulle jag varit i Stenungsund med min babe Carro... Bra betalt får jag i alla fall, så jag ska väl inte klaga egentligen. Hade tänkt lägga lite mer pengar på mina julklappar detta året också... det har jag inte riktigt kunnat innan.

Inga kommentarer: