söndag 28 oktober 2007

bakis-söndag

Åhej, idag är jag inte på topp. jävlar vilket kalas det var igår. Vi var uppe i stuv på deras tredje fest av fyra. Dgången var det bonnafest... ingen förutom några fåtal var utklädda. Det blev i alla fall en lång liten förfest med bella innan matte kom och hämtade oss. Stackarn som skulle jobba körde upp oss, så jävla snällt! Jag och bella var smått berusade när vi kom dit och det dröjde inte många minuter innan vi ägde dansgolvet. Ett tag var bella ensam på golvet med flaskan i skyn, hon är härlig min bella. Lite seriös dans blev det också... pardans. Sen mot slutet blev det ett AC/DC medley och jävlar vilken bra avslutning, tror aldrig att jag sjungt (skrikt) och dansat så mycket på länge. En suverän kväll med härliga vänner!


Idag är det söndag, och jag ligger framför tv:n och ser repriser. härligt, härligt!

Inga kommentarer: