lördag 27 oktober 2007

hej hopp!

puh, lite stressigt idag. vaknade elva, tog det lugnt till halv två då jag och mamma åkte in och shoppade till ikväll. Jag till mitt partaj och hon till hennes. Perfa, fick tag på allt! Sen satte vi oss ner och tog en kaffe och baguette innan vii stressade iväg hemått. Bella hämtade upp mig på tappen och skjutsade hem mig till hennne. Hon drog iväg till sitt ex för att skjutsa honom till en polare och jag hoppade in i duschen. Nu sitter jag här och väntar på henne så att vi kan börja förfesta... ska nog fixa till mig med smink och grejer, eller så gör jag det senare så att jag inte får allt smink utkletat. jaja, nog om det. Låt oss prata lite om Idol igår. Jag var riktigt nervig när Amanda stog med Evelina i det sista... Amanda får inte åka ut tänkte jag. Och sam, SAM? Han den jävla tönten är kvar...

Nu kom isabella hem.

Inga kommentarer: