torsdag 25 oktober 2007

godmorgon?

Hu, jag vaknade nyss! inte bra, inte bra... Jag är sån att jag gärna vill vara uppe sent men samtidigt gå upp skittidigt för att få saker gjorda. Jag anser att sova är slöseri med tid! Men ibland går det bara inte ihop. Sova måste man vare sig man vill eller inte!

Jag har som sagt klippt mig en prydlig liten lugg. Tyvärr så gör den inte som jag vill utan den lägger sig åt alla håll och kanter (även fast jag anväder plattång). Nu igår så la jag ner den efter att ha haft den i ett hårspänne hela dagen.


Den är lite slarvig, vilket jag gillar. Här visar jag dessutom min rätta, osminkade sida som jag visat mycket av nuförtiden. Progress!
Idag ska jag bara slappa och plocka lite här hemma. Det är en deal mellan mig, mamma och pappa. Att eftersom jag bor här relativt gratis och är hemma ganska ofta på dagarna så kan jag faktiskt ta hand om disk, tvätt och småstädning lite då och då. Fine by me! Jag har ju gjort det innan, men på sistonde har jag bara varit fööör lat!

Inga kommentarer: