onsdag 10 oktober 2007

godmorgon!

Jag vaknade för en stund sedan. Har jobbat inatt, och jävlar som jag jobbat! Det är två tanter som hela tiden vill ha hjälp med alla möjliga små skitsaker, och ibland gör dom det för att jävlas. Jag var trött, varm och irriterad men inte till den grad att jag blev förbannad. Jaja, nu sitter jag här i alla fall. Jag lagar världens för tillfället godaste mat - chili con carne. Godast är det med ris eller på en Lingongrova!

Jag har inte hört någon från familjen än, men eftersom jag skickade iväg brevet igår eftermiddag så kanske det inte är så konstigt... Jag är sådär hisspig. Tänk om jag inte får jobbet, jag som verkligen vill ha det. Det är väl i sånnafall att gå på det igen, det finns många familjer som behöver en som mig.

Mat med Chuck och Larry (I now pronounce you Chuck & Larry). Adam Sandler och Kevin James, det kan nästan inte bli roligare.

Inga kommentarer: