onsdag 26 september 2007

idol 2007 - det bästa på länge

Jag brukar inte vara mycket för Idol. Eller, jag kan ju säga att jag gillar det som är i början när alla idioter gör bort sig även fast det kanske inte var lika roligt iår som det varit det andra gångerna, hur som helst (jag ska alltid dra ut på allt)! Detta året är startfältet hur jävla bra som helst, bland killarna så är ju kristoffer bäst och av tjejerna så är amanda överlägsen.

Över till något helt annat.

Fan vad gött det är att vara singel egentligen. för något halvårsedan så hade jag världens jävla panik över att vara ensam, hur kan det förändras så fort? jag menar, allting är sig fortfarande likt? i alla fall, det känns rätt skönt att den paniken och längtan inte finns där lika starkt längre för jag känner att jag har så sjukt mycket att fixa med mig själv innan jag ger mig på en sådan sak igen... jag vet inte bara var jag ska börja.

anyway, för tillfället så tänker jag inte alls... jag orkar liksom inte bry mig om någonting faktiskt, trots att jag har miljoner grejer att börja på innan jag fyller 30. jo, så långsamt går det! jag har inte börjat med korkortet (trots att vi haft den lilla bilen som jag väntat på i några veckor nu) plus en massa annat som jag ältat hur jävla länge som helst. PEPPA MIG!


Godnatt, snygging

Inga kommentarer: